| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW e30 delar + lite diverse!
|
961 besök totalt |
|
S: Bmw e30 delar + lite diverse!
*** T3 fläns, laserskuren, splitterny och väldigt fin kvalitet. 150:- + frakt *** frontläpp till äldre E30 karossen, 325 ix original, bra skick.. den modellen med hål för oljekylaren! Ge mig ett bud. ***Stora klumpen E30, Icke diffbroms, 3,73:1, bra skick. 700 + frakt. ***turbofläns, till tex 16t, köpt från ppf. Ge ett bud ***Lilla Klumpen E30, 3,64:1 och ingen diffbroms. bra skick. 500 + frakt. ***Sänksats 325 ix, bra skick, sänker rätt lagom. 700 + frakt. ***Servopump 325 e30, bra skick. 400 + frakt. ***Främre drivaxlar till e30 ix, bra skick förutom nån damask som är skabbig. **OBS, ej körda med trasiga damasker** Ge ett bud. ***oljetråg 325 IX. Bra skick Ge ett bud! ***Rostfria grenrörsböjar.. 48,3 x 2 mm 16 st kortradie 1000 + frakt *REA* halva nypriset! ***Framdiff 325 ix, 3,91:1 funkade fint när jag körde sist, inga missljud eller glapp, felfri. Ge ett bud! ***Fördelningslåda 325 ix. bra skick Ge ett bud ***Grenrörskit till m20.. 20 st kortradieböjar.. 6 st långradieböjar 2 meter rakt rör i halvmeterbitar. m20 toppfläns T3 fläns allt i 42,4 x 2,7 mm 1500 + frakt (billigt) ***Fjäderben 325 ix, bra skick, helt rostfria å fräscha. Ge ett bud. ***E30 Tank, från en ix -87, helt rostfri och i fint skick. Ge ett bud. ***Framvagnsbalk från 325 ix, mkt fin alubalk i bra skick. Ge ett bud. ***Bromsservo från 325 ix, bra skick å fungerade väldigt bra. Ge ett bud. ***Rattstång från 325 ix. bra skick Ge ett bud. ***Fräsch E30 instrumentbräda, sprickfri å fin. Ge ett bud. ***Främre kardan från 325 ix. Fräscha splines Ge ett bud ***Bakre kardan från ix, mkt bra skick Ge ett bud ***M-Tech II Sidokjolar + dörr/skärmpanelerna med monteringssats. Små skavanker finns, pm:a för mer info, till 2-d. Alla grejer finns i Malmberget, alla grejer kan skickas och jag gör det gärna men köparen står för frakten om inget annat sagts
Kan fixa bild på allt vid seriöst intresse. Har även en hel del annat, detta är vad jag kommer på i nuläget. Skicka mail om grejerna, lättast så när det är mkt ute! Zwofurti@gellivare.cc _________________ Emil Rapp |
![]() |
SÄLJES
S: BMW e30 delar + lite diverse!
|
961 besök totalt |