| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Porsche 944 TURBO motor mm
|
1008 besök totalt |
|
Jag har förnärvarande två projekt och jag måste nog inse att det är ett projekt för mycket och det är nog bäst att fokusera på mitt 924 projekt. Det är därför med sorg i hjärtat jag vill göra mig av med en stor del av mina 944 Turbo grejor. Allt kommer från en krockad -86 Turbo som enligt uppgift hade gått cirka 14 000 mil. Grejorna ser bra ut och verkar helt OK. Jag har inte satt ut några priser då jag har fått prisuppgifter som varierar kraftigt så jag tänkte istället släppa lös dom fria marknadskrafterna så kom med vettiga bud. Jag har följande grejor. -Komplett motor med härva, boxar, sprängkåpa, koppling, start mm. Däremot saknas IC och WG. SÅLD -Växellåda och transaxel, lådan är odiffad. SÅLD -Komplett framvagn exklusive bromsok. -Dito bakvagn -Avgassystem. SÅLD Utöver detta finns det en massa andra grejor som idag ligger i lådor osorterat och här behöver jag först gå igenom och se vad som finns. Är ni intresserade så skicka PM eller ring. 0701-905983 Med vänlig hälsning Anders _________________ Anders Sjögren |
![]() |
SÄLJES
|
1008 besök totalt |