| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 318is Nya ATE skivor, bakskivor och POWERflex bussningar.
|
1154 besök totalt |
|
SÅLT! Någon som vill pimpa upp sin is? Jag råkade sälja min 318is innan dessa prylar hann monteras på så nu ska dom avyttras till förmån för liknande Audigrejer. Prylarna finns kvar så länge annonsen finns kvar. Följande säljs, helst i en klump: Två ATE Powerdisc slitsade framskivor (E30 318is, 325i) nya i kartong. Två Febi Bilstein bakskivor ej slitsade.(E30 318is, 325i) nya i kartong. En uppsättning Powerflex bussningar "PFF5-301 BMW E30-E36 FRONT LOWER WISHBONE REAR (CONCENTRIC)". Nya i kartong. Paketpris: 2400:- PM:a eller ring på 0733-227726. Hämtas i Uppsala eller i värsta fall skickas med bussgods.
_________________ G o r a n A m c o f f |
||
|
Bussningarna ser ut att vara till framvagnen, bakre infästningen av länkarmen?
Jag flikar in ett svar till Abbe också. Ja dom passar M3, men värt att notera är att M3 (från och med -88) har en egen bussning där hålet i bussningen redan är flyttat excentriskt. _________________ /Anton Lillsund |
||
|
Re:
Tack Anton! Av någon anledning fick jag det till att det var till bakvagnen, då är det inte av intresse för mig längre! "men värt att notera är att M3 (från och med -88) har en egen bussning där hålet i bussningen redan är flyttat excentriskt." både jag och nej! Det fanns excentriskt och standard! På min 88:a sitter det standard bussningarna på just nu! De andra ligger hemma på hyllan och väntar på montering! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
|
Det står följande på paketet:
PFF5-301 BMW E30-E36 Front lower Wishbone rear (concentric) 2 PER CAR - 2 IN THIS PACK Jag minns, inte, fick dom i ett paket jag köpte för länge sedan... Annonsen uppdaterad med ny info, tack för påpekandet! Har hittat dom på internet: http://www.awesome-gti.co.uk/store/p "Powerflex PFF5-301 BMW Front Lower Wishbone Rears" Antar att dom passar på position 1:
_________________ G o r a n A m c o f f |
||
![]() |
SÄLJES
|
1154 besök totalt |