Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2007-09-15 MSLS
1543 besök totalt
patand
Tystberga
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1908


Trådstartare
Någon som har bilder/film från detta spännande rejs!

Vi (Blommenhof) hade en tät slutstrid med RC Racing om 2:a platsen. Det skiljde vid målgång 0,777 sekunder mellan bilarna och detta då efter 8 timmars race! otroligt kul fight i sista stintet som jag fick äran att köra! Det har aldrig känts så bra att komma tvåa! Andraplatsen i klass 6 kändes som en seger trots att vi knappa 2 timmar innan målgång var i ledningen!

Grattis får man också säga till Hooka Hey som efter mycket strul med bilen under två säsonger till slut fick en klassvinst! Men om inte om (i detta fallet en däckshög utslängd av framförvarande bil som träffade mitt i kylaren på vår pärla) hade varit så hade vi tagit er...

_________________
Patrik Andrén http://patandracing.se
Sponsorer: www.utzon.se, www.blommenhof.se
Citera
Niklas L
Stockholm
Här sen Mar 2003
Inlägg: 486



Trist nog så ville inte våran bakaxel vara med och leka längre, vi hade ju en ganska tät
fight med er, men så var det ju det där med att bilen ska hålla också.

_________________
Niklas Lövgren
Citera
patand
Tystberga
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1908


Trådstartare
Niklas L skrev:
Trist nog så ville inte våran bakaxel vara med och leka längre, vi hade ju en ganska tät
fight med er, men så var det ju det där med att bilen ska hålla också.


Jasså det var det som hände er. Vi var ju ganska tight där (2 varv tror jag skiljde) innan ni råkade ut för missödet. Vi har haft vår beskärda del av bilproblem denna säsong så det var kul att få köra ett race utan att bilen pajjade (förutom kylaren då som berodde på yttre omständigheter). Om bilen håller så är man oftast med i toppen i klass 6...

_________________
Patrik Andrén http://patandracing.se
Sponsorer: www.utzon.se, www.blommenhof.se
Citera
Eftersnack
2007-09-15 MSLS
1543 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande