| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Volvo 240DL -86 14 000mil billigt!
|
1045 besök totalt |
|
Volvo 240DL -86 14 000mil Aut drag bra skick 3 tvåor numerplåt fram saknas, (nya finns) ojämn bromsverkan fram, ojämn bromsverkan bak. som ny invändigt nytt komplett avgassystem 4 bra somsardäck 4 bra vinterdäck avställd (idag) (2 veckor kvar på ombes) Pris: 3500kr
_________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
|
|
||
|
Ja det är ju perfekt med automat låda, då kan man koncentrera sig på spårval och att köra ifrån alla andra
där är läge för prutning, framförallt utan vinterdäck. _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
|
en röd volvo motor
jag vet faktiskt inte, det ser ut att vara en B23 med förgasare. den har faktiskt bara gått 14 000mil, för att vara en gammal volvo så är den praktiskt taget rostfri och knappt inkörd. _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
|
Re:
Är den bara röd så
Det är förmodligen intressant i början av nästa vecka, vad är det för vinterdäck? Den är avställd - mao ryker man på skatten? _________________ Daniel Steiner |
||
|
japp. man ryker på skatten. men det är den värd.
goodyear vinterdäck, med lite dubb. det är bara att höra av dej när du är mogen. 0708-503644 jag är inte hundra på en av tvåorna, för min Granne (tidigare ägare och den som besiktigade bilen) sa att det kunde vara en anmärkning på fjäderbens tallriken fram, jag ska till garaget i morgon och ska titta i bes protokollet. _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1045 besök totalt |