Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 2002Ti-1971 med fullbur, samt lite annat
4046 besök totalt
stensth
Falköping
Här sen Maj 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
S: BMW 2002Ti-1971 med fullbur, samt lite annat

1st Bmw 2002ti-71 med regpapper
Sitter komplett bur i bilen, mesta rosten lagad
5000kr eller högstbjudande

http://img453.imageshack.us/my.php?image=dsc00307hw3.jpg

Diffhus, ej Lsd
M10 motor från en 318 i delar
1000kr eller högstbjudande

Weberinsug till M10
1000kr eller högstbjudande

4st 16" fälgar med däck till Golf med mera, 5/100
1000kr eller högstbjudande

Diverse delar till Bmw E30, maila för mer info

Jag kan ta byte i delar till en Nissan Patrol-99, gärna 35" däck eller större, med eller utan fälg, samt ett fint safariräcke.


Bilder går att ordna på det mesta, det kan dock ta tid pga av mitt utlandsjobb.
Alla delar finns i Falköping, skickas helst ej.
Viss frakt kan ordnas på vägen till oslo!
Men ser då att handpenning betalas i förväg.
om något ska skickas, förskottsbetalning och köparen står för frakten.

Maila i första hand, annars ring 070-3509596 eller 004748890076.
Jobbar skift och är svår att få tag på per telefon.

Går bra att maila på stensth[@]gmail punkt com

_________________
Tobias Sterner
Citera
ErikBerg
Umeå
Här sen Nov 2005
Inlägg: 64



Hej!
Har du några bilder på:
"4st 15" fälgar till Bmw, golf med mera 4/100, ovanliga?"

_________________
Erik Bergfors
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Strålkastare till E30? Projektorlampor med urtag.. Min bil är en 90:a.

_________________
Håkan Persson
Citera
stensth
Falköping
Här sen Maj 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
Re:

ErikBerg skrev:
Hej!
Har du några bilder på:
"4st 15" fälgar till Bmw, golf med mera 4/100, ovanliga?"

Enligt telefon så kommer det bilder nästa helg.

Går bra att maila på stensth[@]gmail punkt com

_________________
Tobias Sterner
Citera
stensth
Falköping
Här sen Maj 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
Re:

old blue oval skrev:
Strålkastare till E30? Projektorlampor med urtag.. Min bil är en 90:a.

Har strålkastare, men har ett svagt minne av att det inte är projektorlamporna.
Kan kolla när jag kommer hem nästa helg.

_________________
Tobias Sterner
Citera
Speedster
Göteborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1033



Jag är intresserad av turbobreddarna men stämmer verkligen priset eller ingår det även framspoiler? Breddarna ligger ju runt 350:- st nya.

_________________
Petter Lilled
-Porsche 997S Carrera 2 -05
Citera
stensth
Falköping
Här sen Maj 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
Re:

Speedster skrev:
Jag är intresserad av turbobreddarna men stämmer verkligen priset eller ingår det även framspoiler? Breddarna ligger ju runt 350:- st nya.

Framspoiler ingår ej, hade inte en aning vad dom kostade nya.
Satte bara ett riktpris...
Åker hem från Norge i morgon, så det är bara att komma förbi i helgen och handla. Priserna går att diskutera..

_________________
Tobias Sterner
Citera
stensth
Falköping
Här sen Maj 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
På grund av att kameran strular och ej vill fungera så kan jag inte skicka utlovade bilder!
Men ska hem nästa helg, så ska kolla och se om det går att låna någon annans kamera och fixa dom bilder jag har lovat.

_________________
Tobias Sterner
Citera
stensth
Falköping
Här sen Maj 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
Har justerat priser samt att jag åker hem i morgon från Norge efter jobbet och åker tillbaka igen på söndag kväll! Så kom och gör ett höstfynd

_________________
Tobias Sterner
Citera
stensth
Falköping
Här sen Maj 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
Finns fortfarande kvar saker...

_________________
Tobias Sterner
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Hur ser breddarna ut? om de finns kvar alltså.
Mått?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
stensth
Falköping
Här sen Maj 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
Re:

Roger Gustafsson skrev:
Hur ser breddarna ut? om de finns kvar alltså.
Mått?

Dom är sålda..

_________________
Tobias Sterner
Citera
stensth
Falköping
Här sen Maj 2006
Inlägg: 55


Trådstartare
Uppdaterad annons samt priser.

_________________
Tobias Sterner
Citera
SÄLJES
S: BMW 2002Ti-1971 med fullbur, samt lite annat
4046 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande