| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Garage/Verkstadsplats finnes i Stockholm
|
1138 besök totalt |
|
Tjena ! Jag har fått span på en lagerlokal som skulle kunna bli ett grymt bra garage/verkstad för ca tio bilar. Det innebär att jag måste ta på mig kontraktet själv och därför kollar jag nu om det skulle kunna gå att få till. om du är sugen så skicka ett svar med namn, vi kan inte göra detta till en diskussionstråd utan jag söker nu bara raka, ordentliga svar. Om det inte passar eller du tycker det är för dyrt så är det bättre att inte svara, ursäkta uttrycket :-) Garaget ligger utanför Hässelby, det rymmer 10-12 bilar för renoveringar ombyggnation och allmänt mek. Det är ljust, fint, fräscht och säkert. Det är en relativt nyrenoverad lagerlokal egentligen men ligger i markplan och har en stor port, vatten, toa, el, "spolplatta" U name it. Hyran vid 10 personer blir runt 2500 i månaden, är det ok ? Ska vi vara tio pers måste gemenskapen fungera. Jag skruvar/byggar banräser, vad har du för projekt ? För att gå in i kontraktet kräver hyresvärden 3 månader deposition, är det ok ? Tillträde blir om ca 2 månader, när kan/vill du kliva in ? Uppsägningstiden är rätt lång, och vid strul riskerar jag att tappa depositonen, är det ok att du riskerar din ? (Har du något intresse av att ta avtalet så kan jag gärna vara hyresgäst istället) Vi hörs / Micha _________________ Micha Forsgren (Kihlströms Bil AB / Italienska lastbilar) Alfa 164 Q4 1997 Alfa 164 Turbo banracing i Car Challenge Audi A6 (frugans) |
![]() |
SÄLJES
|
1138 besök totalt |