| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: VW GT3 SÅLD men nu söks en e46BMW,Audi Quattro el. likn
|
1805 besök totalt |
|
S: VW GT3 SÅLD men nu söks en e46BMW,Audi Quattro el. likn
Ingen som är intresserad av ett byte / köp nu. Kommer att ställas av på söndag annars. SISTA MINUTENPRIS 54.000:- INKL VINTERDÄCK ( nya) på FONDMETALFÄLG eller 48.000:- utan vintehjul. Pga. att jag fått lust att jobba vidare med andra projekt säljer jag denna superfina Golf III 1993 med 19000 mil på mätaren.(Byten kan tas i ex. Audi TT Quattro 225hk ,Audi A4 STCC Edition, BMW Alpina B3 , BMW 328 e46 eller annan nyare intressant bil. Mellanskillnad läggs kontant. Den är i ett oklanderligt fint skick ,motor och växellåda är mycket bra liksom övriga bilen. Absolut ingen rost på bilen (aldrig rostlagad heller) Allt om bilen och bygget kan ses på www.garaget.org/eastmotorsport Lite smått och gott om bilen: -Hemmabyggda stötfångare med delar från Golf och Volvo V70. -Hemmabyggd bakvinge med sidor i aluminium och inbyggt bromsljus. -Sidokjolarna är BMW M3 kopior. -18x8" AEZ Tycoon aluminiumfälgar med Kumho 215/35x18 ryms bakom de "rullade skärmkanterna. -SachsSportingSet fjädring runt om (anpassade och hårdare fjädrar och dämpare), nya SKF topplagringar. Går som en gokart med dessa grejer! -2,5" avgassystem med 101mm rostfritt slutrör. - Lackering i flera kulörer med två lager klarlack. -omklädda GTI-stolar och baksäte. -Dubbla gröna neonrör under varje framstol. -Ny bakruta som är filmad. -Farthållare. -Rensad baklucka från emblem och torkare. -Hella Angel eyes strålkastare och svarta baklyktor och blinkersglas.Supersnyggt!!! -Hella extraljus i grillöppningen (härmade Mustangen i filmen "Gone in 60 seconds) -Dimljus från Mitsubishi outlander. -I-Pod styrd Alpine ljudanläggning med egenbyggd baslåda placerad i bagaget.Tillverkad i 19mm MDF. MDS Fanatic 6,5" med lösa diskanter i dörrarna. Keenwood 4" uppe i panelen. MDS Slutsteg ihopbyggd med baslådan. Rejäla kablar draget framifrån och bak. Modifierad hatthylla med två portar. Bilen säljs som sagt pga andra projekt och är inte den billigaste Golf III;an du kan hitta men förmodligen den bästa och mest påkostade. Billig att försäkra och köra (90hk motor). Nybesiktigad och skattad.Utrustad med CARGUARD Billarm med senaste mjukvaran. Läs mer om den på www.garaget.org/eastmotorsport eller ring 070-3161684,063-104894 |
|
Imorgon söndag...
Imorgon , söndag ställs bilen i förråd , passa på , sista chansen att byta bort din Audi TT / BMW 328 E46 mot denna otroligt välvårdade bil. |
|
Vintergarage
Nu är bilen i trygg vinterförvaring , ev. spekulanter är dock välkommen ändå , det går ju att skotta ut bilen och vinterhjul är inga större bekymmer att lägga på.... Trevlig vinter på er... |
|
SÅLD
Bilen såld , nu har en BMW M3 1998 med SMG låda införskaffats. Dessutom i riktigt,riktigt bra skick. Kolla gärna på www.garaget.org/eastmotorsport Vi letar vidare efter en eller ett par bilar ytterligare. En Audi A4 Quattro (helst ej Avant) eller Seat Leon 4x4 el. likn . även fin BMW e46 av intresse.I alla fall gärna med avtagbart drag. Eller varför inte en e39 M-utrustad. Tips mottages tacksamt å rolig och fin bil. |
![]() |
SÄLJES
S: VW GT3 SÅLD men nu söks en e46BMW,Audi Quattro el. likn
|
1805 besök totalt |

