Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 5889 besök totalt |
Andrew Nesbitt's kartis verkar egentligen inte så road av att åka Impreza WRC...Han är hyffsat lugn i början, men sen...jag skulle heller inte vilja åka med.
![]() http://youtube.com/watch?v=BK1uw2NgK _________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||||
Hm, kan det vara en sträcka som ingår i WRC-deltävlingen i november?
Häftig väg, kändes som om den bara blev smalare... ![]() Men om kartläsaren är så där jämt, då vet jag inte om jag skulle vilja vara förare... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
||||
Många vill ha en kartläsare som "skriker" även om det där var det värsta jag sett =P Men gärna upprepningarna han tar - så man vet det är allvar ![]()
Toppfarten bestämmer FIA/tävlingsledningen. Detta är nåt jag reagerat på överhuvudtaget i wrc-bilar, de åker jättemycket bara på 5-6:an. Kan det vara för motorkurvan är så märklig? Peugoet provade med 4-växlat ett tag - som inte funkade så bra iof. Men de verkar mest skicka i 1,2,3,4,5 på 2 sekunder i starten och sen kör dem. _________________ Daniel Steiner |
||||
Grymma vägar dessutom.
Måste vara nästan skrämmande att åka så fort mot ett kröm på asfalt och sedan försvinner vägen ner i en dal ringlandes som en orm för att sedan gå upp mot ett nytt kröm ![]() och de smala bitarna var ju rena "mickey mouse" körningen blandat med snabba trånga vägar! Imponerande hur som helst! _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Kan nog vara samma film i denna länken:
http://www.youtube.com/watch?v=BK1uw |
||||
Denna där sträckan känner jag igen från ett gammalt rallyspel till PC. De va baserat på engelska mästerskapen minns jag.
ohälsosamt fort går de ju inte. Finns ju gott om marginal... ![]() ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||
Fast jag är alltid rädd :P Bra läskiga vägar, men det är ju inga stup ivarjefall ![]() Monte Carlo hade jag nog aldrig kört... _________________ Daniel Steiner |
||||
Inga stup? I början av filmen då?
![]() Är det bara jag som tror att dom känner varann väldigt bra och att kartläsaren utvecklat den där stilen för att den är det som funkar för att kyla ner föraren? "STOP!" kanske betyder nåt helt annat än "stanna, jag måste kräkas. Kan du hålla mitt hår medans jag gör det förresten?" ![]() ofattbart häftig film iaf. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2 >> 5889 besök totalt |