| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Diverse C5 Corvette-grejer:
|
635 besök totalt |
|
Skall sälja Corvetten säljer därför följande: Racestol En Sparcostol (Svart), Evo L med egentillverkat underrede i aluminium. Jag har också ett fäste/stång för fäste av bälten bakom stolen samt fästen för bältet i golvet (ingen åverkan på bilen). Bältet är ett 4-punktsbälte, Sparco, Säljer allt eller i delar: Delarna är 2år gamla och sparsamt använda. Stol: 3000:- (Nypris: 4700:-) Stolunderrede: 500:- Bälte: 800:- 3"/2"(Svart) (Nypris: 2000:-) inklusive bältespads Stång för fäste av bälte: 2000:- (Nypris: USD $359) För allt vill jag ha: 5000:- Hjul En uppsättning standardfälgar till C5:a som är pulverlackade i mattsvart med R-däck. Bak: Michelin Pilot Sport Cup, 285/35/18 - 20% kvar (En banträff kvar) Fram: Toyo R888, 235/40/17 - 80% kvar (Kört en banträff) Pris: 4000:- Avgassystem Fick med ett egentillverkat system till min C5:a när jag köpte den. Enligt bilhandlaren skall det låta lite hårdare än orginal. Vet inget då jag inte har monterat det på min bil. Någon som vill testa för en tusenlapp eller lägg ett bud! Det är bakre delen av avgassystemet Pris:1000:- ABS-enhet Har även en ABS-enhet till C5:a, innehåller både ventil och elektronik-delen. Köpte den på skroten för att jag trodde att det var fel på min, vilket det inte var. Betalade 7000:- för den, ge ett bud! Kostar 40000:- ny!!! tfn: 0736438050 e-mail: bnorrbelius@hotmail.com /BJÖRN |
![]() |
SÄLJES
|
635 besök totalt |