| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Flänsar
|
1442 besök totalt |
|
S: Flänsar
fläns för avgasgrenrör vw/audi 16v 1st svartstål 12mm 300:- 1st rostfritt stål 12mm 450:- 1st rostfritt stål med påsvetsade rör, innerdiameter 34mm. Flänsen är RAK och slår sig inte när du bygger vidare. 800:- ingångsfläns Mitshubishi TD04-HL16T (upp till 19T) rostfritt stål 12mm 250:- utgångsfläns Mitshubishi TD04-HL16T rostfritt stål 12mm 200:- tele 073 999 65 28 _________________ Roland Johansson |
||
|
Är utgångsflänsen en sån här?
http://www.klracing.se/?subpage=vara Har du möjlighet att mäta hål och c/c mellan hålen? _________________ Stefan Karlsson |
||
|
Re:
Ser ut så, kan mäta hålen. Mycket lustigt att de säljer en sådan fläns som Td04 då volvo har minst 3st olika storlekar på just Td04.... serien och samma #7 avgashus men olika kompressorhus. _________________ Roland Johansson |
||
|
Re:
Innerdiameter ~80mm bultcirkel gissningsvis 97mm, en gnutta svår att få exakt om man inte ritar upp allting då håldelningen inte är jämn. _________________ Roland Johansson |
||
|
Re:
och den andra turboflänsen är nu såld. DETTA finns kvar: fläns för avgasgrenrör vw/audi 16v 1st svartstål 12mm 300:- 1st rostfritt stål 12mm 450:- 1st rostfritt stål med påsvetsade rör, innerdiameter 34mm. Flänsen är RAK och slår sig inte när du bygger vidare. 800:- _________________ Roland Johansson |
||
![]() |
SÄLJES
S: Flänsar
|
1442 besök totalt |

