| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel Kadett GSi 16V -89
|
761 besök totalt |
|
Kadett GSi 16V säljes, den är besiktad till Mars -08, är avställd. Den har rullat ett gäng mil men den går bra, miltal okänt. orginal GSifälg med hyffsade sommardäck, inredningen i bra skick odck vanliga slitaget på förarstol. * Gråtonade eftermarknadsbakljus (org följer med) * Elspeglar * Centrallås * Chippade EDS * Koni Gula ställbara, ca 600 mil * Sänkfjädrar * Stor varvräknare med inbyggd oljetemp, vattentem och oljetryck (ej inkopplat) För denna får Ni ge mig 15000:- då bilen enbart har lite småfläckar med rost under bilen. Vill Ni ha med 4 r-däck på AstraGSifälg (2 bra, 2 mindre bra) och 2 r-däck på plåtfälg i bra skick, sittastillstol med underede(Sparco RallyElit skalstol), fyrpunktsbälte med stag som skruvas fast i bakre, övre bältesinfästning bak?? Ja, då får Ni ge mig 20000:- Bilder kommer när jag orkar fixa det. Kontakt?? Skicka ett mail till pererik@struve.se med Dina kontaktuppgifter så ringer jag upp. _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
![]() |
SÄLJES
|
761 besök totalt |