Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Hamilton på Top Gear
2529 besök totalt
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003

Trådstartare

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
TPR
Göteborg/Nödinge
Här sen Feb 2005

Ja, köra bil kan han ju onekligen... thumbs up

Mazda MX-5 Miata -99
#78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C
Fd ERCup #98 - Caran Racing
Citera
Superkart
Värnamo
Här sen Mar 2005

Han bevisar ju bara myten att man kör som fortast när man är avslappnad och inte ta i något utan låter bilen jobbar, att man inte kan lära sig det själv...

Magnus Jonasson #81
9:a German Superkart Series 2010
7:a German Superkart Series 2011
Citera
Hans Dowald
STHLM & Fårskäret...
Här sen Jun 2003

Han kan både prata och köra, en mycket bra och viktig kombination för att lyckas inom motorsport.

Verkar vara en "kul kille"...

Täby
Här sen Apr 2006

Har aldrig varit så förtjust i Hamilton, men efter att ha sett hans tid är jag sjukligt imponerad thumbs up thumbs up thumbs up

Jörgen (Jet)
Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003

Ja jäklar, man fick sig några goda skratt och kan bara konstatera att killen kan köra bil.

ÄNGELHoLM
Här sen Apr 2007

Instämmer, gillade inte han innan, men har ändrat tycke helt klart.

MSCC
Citera
cat7even
Uppsala
Här sen Jan 2003

Vilken trevlig snubbe!!
Har alltid trott att han är PK. Men den grabben är ju riktigt cool.....!

EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
Fuchs
Trosa
Här sen Sep 2005

vad är PK? ... mina initialer ju

Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004

MexBeetle -90 1600cc
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003

Re:

Fuchs skrev:
vad är PK? ... mina initialer ju

Tråkig och stel, även kallad "politiskt korrekt"...
Citera
Ronster
Uppsala
Här sen Apr 2005

Gillar hon skarpt. Ju längre säsongen gick ju mer hoppades jag att han skulle vinna.
Betydligt mer ödmjuk än stallkamraten.

Så är han ju en talang bakom ratten också :-)

Citera
Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004

Tänk "Björn Grönesjö" så har du ett praktexempel på någon som är PK

Ume
Här sen Jul 2003

Tillbakalutad lallare har fått en helt ny innebörd
Inte alls illa kört heller.

Tanken har ju slagit en att de andra förarna han tävlar emot måste känna sig lite nedvärderade även om de aldrig skulle erkänna en sån sak.

Men se bara på de resultat han levererar!

Fixhult
Här sen Apr 2004

Med tanke på materialet och banans beskaffenhet tycker jag det är imponerande jämna tider mellan F1förarna.
Nu är det ju TV-Show och inte överkontrollerade jämna betingelser men om det är samma bil, samma kondition, samma däck, etc etc så är det lite imponerade att de ligger inom samma sekund.

Hamilton kan köra bil det är inget snack om det, och han kommer att kunna göra det under lång tid framöver (10 eller 15 år i F1 (eller liknande)?). Men skadeglädjen fanns där när han fick trubbel i sista racet. Inte mot Hamilton men mot alla de som redan tecknat in den historiska händelsen och redan tömt burken med superlativ många gånger om (ibland blir det så sockersött så man vill spy). Det är alltid skoj när de färdigskrivna artiklarna och löpsedlarna måste åka i sopen.

Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

Det hela blir ännu mer intressant om Hamilton (som han sa) kommer tillbaka och får köra bilen när det är torrt, han borde ju kunna kapa en hel del till! Frågan är hur de andra F1-förarna skulle se på det...

AndersY
Täby
Här sen Feb 2003

Re:

Superkart skrev:
Han bevisar ju bara myten att man kör som fortast när man är avslappnad och inte ta i något utan låter bilen jobbar, att man inte kan lära sig det själv...

Jag undrade först om filmningen innefrån bilen var tagit under samma varv som filmningen utifrån, för om man tittar på det utifrån så laddar han rejält med överstyrningar som känns lite på gränsen i det hala väglaget och det är inte mycket kvar av banan i utgångarna, men om man kollar på honom i bilen så ser det nästan ut som lugn söndagsåkning.

#24, #64, #88
Citera
C

Här sen Feb 2003

Re:

AndersY skrev:
Superkart skrev:

Jag undrade först om filmningen innefrån bilen var tagit under samma varv som filmningen utifrån, för om man tittar på det utifrån så laddar han rejält med överstyrningar som känns lite på gränsen i det hala väglaget och det är inte mycket kvar av banan i utgångarna, men om man kollar på honom i bilen så ser det nästan ut som lugn söndagsåkning.

Det är det som är lite roligt med vissa rally och race förare. Har åkt med ett par stycken och ibland är det verkligen så, det ser ut som söndagskörning när man kollar på personen i bilen, tittar man sedan utifrån eller genom vindrutan så går det sjukt fort om på riktig attack. Vill ni se exempel i en vändigt snabb bil så kan jag rekomendera grönholm i årets eller förra årets Ford Focus RS WRC. Finns många incar filmer på det hela.

mvh C

david-o
Baar - CH
Här sen Jun 2005

Re:

AndersY skrev:
Superkart skrev:

Det händer ganska ofta att dem klipper ihop varven för att det ska bli underhållande att se så man ska inte lita allt för mycket på hans hot-lap som man får se.

Bilder o videos
Hamilton på Top Gear
2529 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande