| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Fotoefterlysning, äldre bilder!
|
1582 besök totalt |
|
Vi får då och då fax från en man som heter Arne Lindberg till jobbet. Han efterlyser motorrelaterat material. Om någon vänlig skäl har något att dela med sig av så kontakta honom gärna, han håller på att bygga någon form av privatarkiv. Allt är av intresse men denna gång frågade han speciellt efter: Midnattsolsrallyt/Svenska Rallyt 1958-1963 och speciellt backproven i Kyrktåsjö/Tåsjöbacken I norra Ångermanland där det tydligen ska ha körts race men som han hittills saknar bilder på. Kan vara så också att han kan vara en bra kontakt åt andra hållet också om man är på jakt efter nåt, vem vet vad han sitter med för bilder i arkivet när hans frågor är såhär detaljerade? Han heter Arne Lindberg Tisdagsvägen 20 863 34 Sundsbruk Mobil 070-694 22 97 Skriv gärna i tråden om ni har haft kontakt med honom eller vet vem det är.
_________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||
|
Re:
] Han är född 1950 enligt nätet så då borde man väl ha dator!
|
||||
|
Re: Fotoefterlysning, äldre bilder!
Hmm nästan i mina krokar!? Borde ju vara någon man känner som har lite bilder! Har varit en hel del snöskoterbacktävlingar där iaf som jag besökt! Borde ju då finnas dokumenterat även om man åkt backe med bil i gamla dagar? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
Re:
Ja det var inte så gammalt... jag har smsat honom webbadressen hit, får se om han reggar sig.
_________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1582 besök totalt |