Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:Ruote Stilauto 16" 4/100 4*100 "BILLIGA"
1774 besök totalt
Robban D
Finspång
Här sen Maj 2006
Inlägg: 56


Trådstartare
S:Ruote Stilauto 16" 4/100 4*100 "BILLIGA"

Hallå.
Har även ett par riktigt färcha fälgar Med dugliga däck för en sommar til.
OBS två av däcken är sneslita på insidan suttit på en Bmw E30.
Ruote Stilauto 16"
bultmönster 4/100
7" breda ET38
205/50 R16
Ena fälgen har en liten liten skada det är det ända
Pris, Nu 3000:-

Bild på fälgar här: http://www.blocket.se/vi/14586274.htm?ca=14_s

Skicka Pm vid frågor och även bättre bilder
Grejerna finns i Östergötland 3 Mil utanför Norrköping
mvh Robban
Mobil 070-349-36-96

_________________
Robert
Delac
Citera
Robban D
Finspång
Här sen Maj 2006
Inlägg: 56


Trådstartare
Prissänkta Fälgar måste bort OMGÅENDE
3500 KR

_________________
Robert
Delac
Citera
Hoodo
Dals-långed
Här sen Jan 2008
Inlägg: 10



Är dom kvar ??

_________________
Tommy Pyssysalo
Citera
Robban D
Finspång
Här sen Maj 2006
Inlägg: 56


Trådstartare
Ja dom finns kvar.Pm skickat till dig

_________________
Robert
Delac
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Nyfiken på ECU:n.
Är det till 124hk modellen?
Har du bild på den? Tänker särskilt på kabelanslutningarna

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Robban D
Finspång
Här sen Maj 2006
Inlägg: 56


Trådstartare
Ecu

Tjena Yess det är till en 124 hk motor lika så kabelmattan då ska se om ja hittarn någon bild
Jag pm dig en bild
Ring hälst om intresset finns kvar är inte så mycket på nätet nu mera
Mvh Robban

_________________
Robert
Delac
Citera
Robban D
Finspång
Här sen Maj 2006
Inlägg: 56


Trådstartare

_________________
Robert
Delac
Citera
Robban D
Finspång
Här sen Maj 2006
Inlägg: 56


Trådstartare
Då uppar vi igen då , då det är rätt många oseriösa köpare
alla grejer finns kvar .

_________________
Robert
Delac
Citera
Robban D
Finspång
Här sen Maj 2006
Inlägg: 56


Trådstartare
Uppar igen då med sänkt pris på fälgarna igen
någon får även rensa lite i annonsen.
mvh Robban

_________________
Robert
Delac
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Robban D skrev:
Då uppar vi igen då , då det är rätt många oseriösa köpare
alla grejer finns kvar .


Ehe, sorry.
Jag fick liv i min ecu igen. Skrev detta i en säljestråd om crx-grejer som jag trodde det var din, men det var det visst inte.

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Robban D
Finspång
Här sen Maj 2006
Inlägg: 56


Trådstartare
Upp

_________________
Robert
Delac
Citera
Robban D
Finspång
Här sen Maj 2006
Inlägg: 56


Trådstartare
Uppar med ny annons

_________________
Robert
Delac
Citera
SÄLJES
S:Ruote Stilauto 16" 4/100 4*100 "BILLIGA"
1774 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande