Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1683 besök totalt |
Moddade bilar.... huvva !!
Top Gear har gjort en liten sammanställning på uselt moddade bilar... Kolla in t.ex Plywood ferrari kopian ![]() och Batman vanen... snacka om spoilers ![]() http://www.topgear.com/content/fun_stuff/carbage/ |
||
Den var ju både stilig och återhållsam i jämförelse med Skoda Rapiden.. ![]() ![]() |
||
Inget fel på plywood. Marcos byggde sina ramar av det under sextiotalet. Anledningen till att de övergav det lär ha varit att det blev för dyrt. Jag hade äran att få studera en sådan häromdagen (vågade inte tro på det hundra procent innan).
Jag som inte tycker om att arbeta med metall men är rätt händig med trä har naturligtvis funderat på att bygga en bil med träram. Undra vad SFRo säger... _________________ Johan Rådlund |
||
PETER!!!!! >
![]() Du fick ju inte visa några bilder på bilen än. Johan ville spara dom senaste modden till alla som kommer ner till Ringen 11-15 september. Inte snällt gjort! Be nu Johan om ursäkt ![]() ![]() _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||
Den där har jag sett, den finns i Persåsen, inte så långt från Åre. Fantastiskt hantverk, men snyggt, nääe... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Jajamän, riktig blåfura! ![]() Mer info: www.persasen.com _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1683 besök totalt |