| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
en länk med bilder inne i rejsbilar
|
2007 besök totalt |
|
snublade över den här när jag googlade lite tyckte det fanns en del kul att titta på
http://images.google.se/imgres?imgur _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||||||||
|
Jodu, fanns mycket att gotta sig i där.
Särskilt roligt var en på en jänkare
Finns säkert en jättebra anledning innefattande kondens eller imma på rutan, men spontant tänker jag bara på den där norgehistorien om varför norrbaggarna har vindrutetorkarna på insidan
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||||||||
|
Måste ju säga att det finns många väldigt lustiga burkonstruktioner, TVR Speed twelve var ett väldigt bra exempel... förstår mig inte riktigt på den, känns mest som den är väldigt mkt ivägen, ser heller inte ut som det är några rör i taket
, aja, är väl bäst o inte tänka för mkt på det
_________________ Viktor Starkman |
||||||||||
|
Re:
Den har jag aldrig hört. Tell me!
|
||||||||||
|
Till alla rejs galna människor här inne min fråga är vad gör det för skillnad att ha kopplings vajern på växelspaken
_________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||||||||
|
Re:
Du tror inte det är en backspärr? _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||
|
Re:
Hum ja det kan det ju också va har bara för mig att en del har kopplings delen på spaken _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||||||||
|
Re:
Även om dom har kopplingshandtaget från en moped på spaken så är det fortfarande en backspärr. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||||||
|
Re:
Karl-Alfreds bil då eller?
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||
|
Re:
heheh ne har bara hört att det går snabbt att växla då tex automat bilar som går raktfram som inte har dogbox typ _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||||||||
|
Re:
Koppling på en automat? |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Schysst vinkel på ratten med, är det en minibuss av något slag?
Det är bara kulan som fattas.. |
||||||||||
![]() |
Bilder o videos
|
2007 besök totalt |