| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Köpt. LÅS!
|
668 besök totalt |
|
K: Köpt. LÅS!
Hej, -Jag önskar köpa två st. 4-6P bälten 3", skall vara FIA men kan ha utgånget datum. Färg o märke spelar mindre roll, men gärna två likadana. Måste vara FIA men kan ha utgånget datum. Gärna komplett med fästen. Inga fantasi priser, rätt pris såld direkt. Kan hämta inom 20 milsradie från E-tuna. 070-7386707 henriketcc[@]hotmail.com MVH /Henrik |
|
|
|
Re:
Ja har 2st GA S2 6p 3" lättviksbälten. Bätena är röda, skicket är nästintill nyskick. Pris 2200:- för båda. Jag bor i Surahammar. johan@kullingers.se 070-5529661 _________________ Johan Eriksson |
oanvända 2 st Titan 4punktsbälte, 2"midja, 3"axelband, korta axelband för montage i exempelvis Se7en, FIA naturligtvis 3000:- för bägge _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
![]() |
SÄLJES
K: Köpt. LÅS!
|
668 besök totalt |
