Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Köpt. LÅS!
668 besök totalt
Dirtrider
Torshälla
Här sen Aug 2004
Inlägg: 69


Trådstartare
K: Köpt. LÅS!

Hej,

-Jag önskar köpa två st. 4-6P bälten 3", skall vara FIA men kan ha utgånget datum.
Färg o märke spelar mindre roll, men gärna två likadana.

Måste vara FIA men kan ha utgånget datum. Gärna komplett med fästen.

Inga fantasi priser, rätt pris såld direkt.

Kan hämta inom 20 milsradie från E-tuna.

070-7386707 henriketcc[@]hotmail.com

MVH
/Henrik

_________________
www.m-d-s.se
www.gasamk.se
Citera
Dirtrider
Torshälla
Här sen Aug 2004
Inlägg: 69


Trådstartare
Upp, ingen som har nått?

_________________
www.m-d-s.se
www.gasamk.se
Citera
EVO 6 TME RS
Surahammar
Här sen Okt 2007
Inlägg: 8



Re:

Ja har 2st GA S2 6p 3" lättviksbälten. Bätena är röda, skicket är nästintill nyskick.

Pris 2200:- för båda.
Jag bor i Surahammar.

johan@kullingers.se
070-5529661

_________________
Johan Eriksson
Citera
2fast4u
Gisekvarn
Här sen Okt 2004
Inlägg: 6663





oanvända 2 st Titan 4punktsbälte, 2"midja, 3"axelband, korta axelband för montage i exempelvis Se7en, FIA naturligtvis 3000:- för bägge

_________________
Ove Sponton

Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig.
No turbos, no superchargers. Just pure electricity.
Citera
SÄLJES
K: Köpt. LÅS!
668 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande