| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Skärmbreddare BMW TURBO
|
1238 besök totalt |
|
K: Skärmbreddare BMW TURBO
Skärmbreddare till min Honda, har kommit att tänka på att bmw:s gamla turbobreddare borde gå att få dit med hyfsat resultat. Dessutom kan det nog reta upp en o annan!
Kan hämtas i södra Sverige. Roger 0706907217 |
||||
|
|
||||
|
Finns karossdelar i Jönköping, bra priser (tycker jag !)
Var själv där och köpte motor/vxl-låda m.m. idag! Ring mig så får Du tel.numret till säljaren. Står till salu på Hondaklubbens forum. |
||||
|
Baklucka och växellåda löst.
Skulle behöva skärmbreddare. Ett par tre cm hade räckt. |
||||
|
Re:
Skärmkanterna ifrån vw corrado kanske funkar
Skulle nog bli brett å fint iaf
|
||||
|
Re:
Javisst! Var hittar man dessa? Helst ska det vara såna man kan popnita/skruva dit |
||||
|
|
||||
|
Söker skärmbreddare fortfarande!
Finns det någon som har turbobreddare till gamla BMW så är även de intressanta!
|
||||
|
Hör med Erneland här på forumet. han har ju bytt sina turbobreddare mot gr 2 breddare. kanske är till salu
//Micke |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Skärmbreddare BMW TURBO
|
1238 besök totalt |
