| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Bussningar till bärarmarna bak BMW E30
|
2596 besök totalt |
|
Har ett kit med bussningar i delrin/acetalplast till BMW E30:s bärarmar bak. Eventuell frakt bekostas av köparen. 900:-
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
|
Hur mycke behöver jag plocka ner i bakvagnen för att komma åt och byta dessa? Går det utan lyft?
Jag har nämligen bara garageuppfarten att meka på, tummen mitt i handen och 2 vänsterhänder när det gäller sånt här. Mvh John _________________ John Karlsson |
|
de går utan större problem o få bort bärarmarna med bilen på pallbockar, men lite skruvkunskap skadar inte
|
|
dock kan de va ett helvete med dom två yttre bultarna, dom sitter ju lixom inte idealt till om man säger så, så långa 17mm ringnycklar har ja för mig man behöver eller är de 19mm där? tror de va 17...
iaf sen när man väl fått loss skiten brukar man undra lite smått varför man inte tog ner hela jävla balken för de är så mkt simplare, men då kan de bli jobbigt på en garageuppfart... räkna med lite pill men det går helt klart att byta dom på plats, jag har bytt flera gånger alla gånger undrar ja varför man inte gjorde de lättare för sig..
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
|
|
![]() |
SÄLJES
|
2596 besök totalt |