Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 19531 besök totalt |
Re: Snabb Vit M3 -89 som ska bli snabbare
Veckans ![]() *Här ska mätas på farsans MCS. Han lär bli skitimpad... ![]() ![]() |
||||
Re: Snabb Vit M3 -89 som ska bli snabbare
318is E30 har juh då 4.4 rattvarv... Och död i mitten, det är bara förnamnet! Det är ett helvette att köra bilen i låga hastigheter > ![]() Var det ett svårt ingrepp att byta ut styrningen? |
||||
Köra konbana med originalstyrningen på M3:an är inte lätt...
![]() Esa, du har BMW-Motorsport bromsskivor fram, vad innebär det? Är det E30-skivor eller något annat? ![]() Nu har jag också upptäckt att SE hade andra grillhalvor också, inte bara njuren... ![]() Får man fråga vad du har för stereo i bilen när du har Hifi-klubben som sponsor, en lättad Denon? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
||||
Re: BMW M3 -89
Menar du att dom är nedsvarvade på anläggningsytan mot nav samt fälg? På insidan kan dom ju gärna inte ta ngt, då linjerar ju inte skivan mot oket. |
||||
Denon har jag egen erfarenhet av, dock ej bilstereo, det sitter en Alpine i min... ![]() Tack för info om bromsskivorna! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Kan vi skippa skitsnacket om oväsäntligheterna... Radios och sådant. ![]() ![]() ![]() ![]() Info om skivorna...Jag är väl bara dum, men jag har iaf inte hajjat riktigt än. För handlar det om att dom är svarvade kan man säkert göra samma sak billigare själv. ![]() ![]() ![]() |
||||
Det är ju standardskivan hos BMW. Jag köpte nya skivor i år och fick dessa skivor. Slår du i ETK så får du upp detta nummer. Kanske så att BMW ändrat så att de endast saluför skivan som togs fram för Sport Evon?
Lade aldrig märke till den skillnaden, så mycket kollade jag. ![]() ![]() /Gunnar _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
Hjälpte till lite ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 19531 besök totalt |