| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: 2st 235 eller 245 17 tums R-däck. Slitna eller nya.
|
853 besök totalt |
|
K: 2st 235 eller 245 17 tums R-däck. Slitna eller nya.
Jag behöver 2st R-däck till bakhjulen på fieron. Jag skulle gärna se ett par begagnade halvslitna för jag är inte 100% säker på att bromskraftsfördelningen lirar som den ska. Därav vore det nice att ha ett par halvslitna om man ev bromsar flat-spot på däcken. Som sagt, 235 eller 245 17 tums. helst dunlop direzzor då det är vad jag har i fram, men nåt annat märke funkar också. Tack på förhand! _________________ Michael Vallinder "Fast is when munching the throttle is just plain scary..." |
|
jag har 2 st 235 40 17 yokohama 032r..
men dom är ju sprillans så det kanske inte är av intresse.. men ge ett bud om du är intresserad. dock inte dom billigaste däcken som du säkert vet, men mkt bra mvh _________________ Marcus Bruzelius sportquattro s1 sportquattro rs6 |
![]() |
SÄLJES
K: 2st 235 eller 245 17 tums R-däck. Slitna eller nya.
|
853 besök totalt |

