Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Tom kaross Volvo s70. Perfekt till banbygge?
812 besök totalt
krillian
eslöv.
Här sen Dec 2005
Inlägg: 150


Trådstartare
S: Tom kaross Volvo s70. Perfekt till banbygge?

har en tom kaross att sälja.

baklucka, 3 dörrar ( ingen förardörr ), samt bägge skärmarna fram finns.





Bud ! DOCK INGA PAPPER. men måste man väl inte ha om ska ha den till bana?


Mvh kristian /eslöv skåne..

_________________
Kristian Svendsen
Citera
Halvordsson
Long valley
Här sen Nov 2005
Inlägg: 719



Va i...? Ser ju ut som den stått i 20 år...

Fast en omgång med högtryckstvätten så blir han nog fin igen

_________________
Alexander Halvordsson
Chevrolet BelAir 57 --> http://www.garaget.org/?car=366622
Citera
krillian
eslöv.
Här sen Dec 2005
Inlägg: 150


Trådstartare
Re:

bulldog skrev:
Va i...? Ser ju ut som den stått i 20 år...

Fast en omgång med högtryckstvätten så blir han nog fin igen


japp bara till å tvätta.. ingen rost för den som undrar. bara lite små mossig :P

_________________
Kristian Svendsen
Citera
SÄLJES
S: Tom kaross Volvo s70. Perfekt till banbygge?
812 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande