| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Toyota celica supra -85
|
1506 besök totalt |
|
Hej! Tänkte sälja min supra pga sjukdom då jag inte längre har råd att ha kvar den. Bilen har rullat strax över 27000mil men går helt kanon i motor och drivlina. Den har eltaklucka, elfönster, farthållare och allt fungerar klanderfritt. Digitala instrumenteringen lyser skarpt och fint och resten av alla reglage liksom den "uppblåsbara" förarstolen funkar också kanon. Dessvärre fnns det ingen stereo, men jag har någon billig som kan hänga med. Karossmässigt finns det ju självklart lite skavanker, bilen är ju trots allt ganska gammal. Men ingenting som är trasigt eller liknande. Finns lite ytrost men inget genomgående. Det egentligen problemet är ett missljud från högra bakre hjullagret. Sommardäck sitter på 15" orgfälg(tror jag det är iaf?) med bra däck, och eventuellt kan vinterdäck också medfölja. Besiktigad i juni/juli med en 2a på dåliga skivor i bak som är bytta så den är helt laglig. Ska besiktas någongång nu på vårkanten igen. Skatten betald likaså. Pga ovan nämnda om sjukdom kan jag vara lite svår att få tag på då jag spenderar en del tid på sjukan, men ring, smsa eller dra iväg ett mail så hör jag av mig så fort jag kan. Bilen står strax utanför Uppsala. Hämtar ni bilen i helgen så släpper jag den för 8-9k!
Mvh Johan _________________ Johan Viksten Uppsala Bmw 328i Touring |
![]() |
SÄLJES
|
1506 besök totalt |