Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1134 besök totalt |
Man har ju annars sett en och annan anonns där det säljs t ex "Opel Commandore" och liknande.
Kanske lika bra att sälja om man ändå inte vet vad man har! _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
||
Re: Annonsere noe man ikke har
Den enda 930 flat nose, via Porsche individual avdelningen, som jag känner till är en 85:a (registrerad 86)som är i typ mörkblå metallic (heter säkert något annat vackert). _________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||
För många år sedan höll jag på att köpa en vad jag trodde BMW 2002, men efter en titt i registeringsbeviset visade det sig vara en 1602...
![]() ![]() Det har även funnits annonser där man vill sälja BMW:s med raka V6:or... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
oja, sen har tidningen spoilernytt också varit duktiga för ca 2 år sen i reportaget om "Peggens" nysatsning i "Super Production" med en 320i så rapporterar dom att V6:an ger 230hk i racingutförane mot orginal 170.... V6:a ? ![]() ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1134 besök totalt |