| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
SPAX-återförsäljare
|
1619 besök totalt |
|
_________________ Aris Stamos Mercedes-Benz C55 AMG BMW 120d |
||||||||||||
|
Re: SPAX-återförsäljare
G Partners AB vill ha 7,5 ksek för en dämpare som i UK kostar 300 GBP.
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||||
|
Re:
De verkar inte ha några Race-grejer.
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||||
|
Kvalitetsproblem
Hej Jag köpte för c:a 8 år sedan 4 st nya Spax dämpare till min dåvarande bil en VW Corrado. Den ena pajade helt (dvs ingen dämpning ) efter c:a 2 års gatkörning . Kolla runt med andra som har köpt för att utröna om det var jag som hade otur eller så är dom kanske inte så bra. MVH Fredrik _________________ Fredrik Kullgren |
||||||||||||
|
Mail-konversation med SPAX UK:
||||||||||||
|
Humor!
De trodde nog du var nån mindre diskret industrispion eller nåt. Eller så är det samma brittiska servicekänsla som demon tweeks kör med. Det gäller liksom att visa hur tacksam man är för att få vara kund innan man får förtroendet att ge dem pengar.
_________________ Björn Ek AlfaRomeo Alfetta 1976 Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia |
||||||||||||
![]() |
Skruva banåkabil
SPAX-återförsäljare
|
1619 besök totalt |