Allt Nytt
Kalender
Racerbanor
Arrangörer
Forum
Varvtider/Loggar
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Logga in
SÄLJES
S: Efitec/Prospark
2492 besök totalt
Invite racing
Trosa
Här sen Sep 2005
Inlägg: 60
Trådstartare
31 Jan 2008 18:49
S: Efitec/Prospark
Insprutningssystem och tändning av märket Efitec(Samma som prospark)säljes komplett med kabelhärva Har suttit på en volvo rödmotor.
Pris 7000kr.
070-5505711
_________________
joakim Lundius
Invite racing
Trosa
Här sen Sep 2005
Inlägg: 60
Trådstartare
05 Feb 2008 07:35
Re: S: Efitec/Prospark
upp
_________________
joakim Lundius
Jovani
Göteborg / Bromma
Här sen Mar 2003
Inlägg: 3508
05 Feb 2008 09:33
Re: S: Efitec/Prospark
Låter lite dyrt med tanke på att du kan få ett kmpl mappbart sprut för samma pengar idag....
_________________
Johan Carlsson
Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92
VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA
Invite racing
Trosa
Här sen Sep 2005
Inlägg: 60
Trådstartare
05 Feb 2008 09:40
Re: S: Efitec/Prospark
Detta är också mappbart.
Ge ett seriöstbud det ligger bara och skräpar.
_________________
joakim Lundius
Invite racing
Trosa
Här sen Sep 2005
Inlägg: 60
Trådstartare
09 Feb 2008 09:01
Re: S: Efitec/Prospark
Nytt pris 5000 eller ge ett bud.Detta sprut är fullt mappbart..
_________________
joakim Lundius
Invite racing
Trosa
Här sen Sep 2005
Inlägg: 60
Trådstartare
12 Feb 2008 18:30
Re: S: Efitec/Prospark
Invite racing skrev:
Nytt pris 5000 eller ge ett bud.Detta sprut är fullt mappbart..
Upp
_________________
joakim Lundius
helldriver
eskilstuna
Här sen Mar 2008
Inlägg: 1
Ny på att skriva
inlägg i forumet
27 Aug 2008 10:03
finns det kvar?
_________________
Tobias Ohlsson
SÄLJES
S: Efitec/Prospark
2492 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Forumfrågor
Rejsa stil 2002
Mobilvy
Rejsa stil 2019