Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Pedalställ á la gockis1
1767 besök totalt
Tonie Energård
Katrineholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 158


Trådstartare
S: Pedalställ á la gockis1

Visade sig ju att bilen jag tänkte montera pedalstället i var alldeles för liten.
Så istället för att jag ska lägga 2 veckors jobb på nåt som bara blir halvbra så säljer jag det istället.

Är alltså ett pedalställ gockis1 här på forumet gjort ( https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34555&start=0&postdays= . . . . ). Är helt komplett med Wilwood cylindrar för koppling och bromsar (0.7 på bromsarna). Pulverlackat svart. Aldrig använt (förutom som prydnad i hallen )



Detta är ungefärliga mått.





Kostar 3600:- + frakten prutat och klart.

Du kan nå mig på 070-5937887 / 0150-39359 , PM här på forumet eller maila på tonie.pettersson@gmail.com

_________________
Tonie Energård
Vauxhall VX220
Citera
SÄLJES
S: Pedalställ á la gockis1
1767 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande