| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Pedalställ á la gockis1
|
1767 besök totalt |
|
S: Pedalställ á la gockis1
Visade sig ju att bilen jag tänkte montera pedalstället i var alldeles för liten. Så istället för att jag ska lägga 2 veckors jobb på nåt som bara blir halvbra så säljer jag det istället. Är alltså ett pedalställ gockis1 här på forumet gjort ( https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php )
Detta är ungefärliga mått.
Kostar 3600:- + frakten prutat och klart. Du kan nå mig på 070-5937887 / 0150-39359 , PM här på forumet eller maila på tonie.pettersson@gmail.com |
![]() |
SÄLJES
S: Pedalställ á la gockis1
|
1767 besök totalt |

