| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÖKES: Luftintag bakrutor
|
1313 besök totalt |
|
SÖKES: Luftintag bakrutor
vart hittar jag Feta luftintag som man monterar i sidorutorna bak? måsta få luft till kylaren mvh erik eriksson eriksson360@msn.com _________________ e r i k e r i k s s o n |
||||
|
http://www.pegasusautoracing.com/gro
Smidiga att handla från och skitsnabba leveranser. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
|
_________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
||||
|
Snor lite plats i tråden.
om man kör med varianten med dubbla 3" och har en på varje sida. Räcker det verkligen utan att begränsa flödet nämnvärt? Tänkte köra med det på Golf R32:an, men sätta dom i karossen under sidobakrutorna. Alternativet är att göra egna Naca-duct med 1st 300mm anslutning på. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Re:
Golf R32?? vad har du köpt nu då?? Bilder tack
_________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
|
Re:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php |
||||
![]() |
SÄLJES
SÖKES: Luftintag bakrutor
|
1313 besök totalt |
