Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÖKES: Luftintag bakrutor
1313 besök totalt
eriksson360
Stockholm
Här sen Jan 2006
Inlägg: 454


Trådstartare
SÖKES: Luftintag bakrutor

vart hittar jag Feta luftintag som man monterar i sidorutorna bak?

måsta få luft till kylaren

mvh erik eriksson
eriksson360@msn.com

_________________
e r i k e r i k s s o n
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499



http://www.pegasusautoracing.com/group.asp?GroupID=DUCTNACA

Smidiga att handla från och skitsnabba leveranser.

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
RCM
Forshaga
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1944




_________________
Per Fogelberg
Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga.

Austin 1275 GT 1975
Austin Cooper 1968
Citera
eriksson360
Stockholm
Här sen Jan 2006
Inlägg: 454


Trådstartare
Re:

Wärhner skrev:
http://www.pegasusautoracing.com/group.asp?GroupID=DUCTNACA

Smidiga att handla från och skitsnabba leveranser.



tack!!!

ricktigt bra priser också

_________________
e r i k e r i k s s o n
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Snor lite plats i tråden.

om man kör med varianten med dubbla 3" och har en på varje sida. Räcker det verkligen utan att begränsa flödet nämnvärt?

Tänkte köra med det på Golf R32:an, men sätta dom i karossen under sidobakrutorna.
Alternativet är att göra egna Naca-duct med 1st 300mm anslutning på.

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499



Re:

Dude skrev:
Snor lite plats i tråden.

om man kör med varianten med dubbla 3" och har en på varje sida. Räcker det verkligen utan att begränsa flödet nämnvärt?

Tänkte köra med det på Golf R32:an, men sätta dom i karossen under sidobakrutorna.
Alternativet är att göra egna Naca-duct med 1st 300mm anslutning på.


Golf R32?? vad har du köpt nu då??

Bilder tack

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Halvordsson
Long valley
Här sen Nov 2005
Inlägg: 719



Re:

Wärhner skrev:
Dude skrev:
Snor lite plats i tråden.

om man kör med varianten med dubbla 3" och har en på varje sida. Räcker det verkligen utan att begränsa flödet nämnvärt?

Tänkte köra med det på Golf R32:an, men sätta dom i karossen under sidobakrutorna.
Alternativet är att göra egna Naca-duct med 1st 300mm anslutning på.


Golf R32?? vad har du köpt nu då??

Bilder tack


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43272&highlight=

_________________
Alexander Halvordsson
Chevrolet BelAir 57 --> http://www.garaget.org/?car=366622
Citera
ESCoRTMK2MANNEN
Bromma
Här sen Apr 2007
Inlägg: 944



Finns dom i kolfiber?

_________________
BJÖRN PALMQVIST

Tack till:SDV,NIKABmotor,
RAIDOPOWER.COM,Do88.se
Kudoz.se,Mocomp.se m.m.
Jag kommer blåsa i från er alla!!
Citera
SÄLJES
SÖKES: Luftintag bakrutor
1313 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande