Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
894 besök totalt |
Videolänkarkiv?
Jag har ett förslag. Forumet "Best of... sparade kanontrådar med bilder" skulle ju kunna innefatta även inlägg med länkar till videos. Så mitt förlsag är att jag öppnar så att alla kan posta nya trådar där. Då kan man även lägga träffbilder o länkar till träffbilder där! Ska vi köra på det? _________________ ![]() |
Låter fint!
Skulle man då inte försöka att hålla de trådarna så rena som möjligt o sköta diskutionerna om bilderna/filmerna i huvudforumet? På så vis så kan man ha en tråd som bildar kategori för en hel drös med filmer. Exempel på trådar. Superstage Ringen (helvarv) Ringen (Klipp) Slalom Ferrari day OSV. OSV _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
Det får inte bli rörigt, är det du menar Tor?
o buntar man då ihop filmlänkar under kategorier(trådar) så tror jag att det blir mindre rörigt o lättare att hitta. Som det är nu så ligger det väll tex filmer från superstagen i fler olika trådar. O det gör att det blir oöverskådligt. Sen så gäller det ju att man gör trådarna så tydliga som möjligt. Men det är nästa pilsner ![]() Bara lite tankar från mig ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
|
okej, jag håller med jag osså
![]() Det är bara o börja göra nya trådar i "best of bilder"-forumet nu för den som vill. Jag fixar till så att trådar blir sticky när ni lagt upp nåt bra ![]() _________________ ![]() |
Hur funkar en sticky?
Lägger den sig fast i toppen på sidan? om det är så så vet jag inte om jag tycker att det är sån bra idè att göra om trådarna till sticky;s! Kommer det inte bli så då att "filmtrådarna" kommer att knuffa undan "bildtrådarna"? Eller tänker jag fel!? Därimot kan man ju lägga en sticky om vad som gäller när man lägger upp en länk. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
894 besök totalt |