| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: M10 TURBOgrenrör och insug
|
1324 besök totalt |
|
hej jag har komplett turbo-system i min 02:a
ca 240hk vid 0.9bar kan sälja hela med sprut och allt. kolla för info: http://www.bmwcs.com/02/manadenshtm/ mvh Magnus |
||
|
Re: K: M10 TURBOgrenrör och insug
I och med att du bor i Luleå så är det nära till mig, jag kan bygga ett grenrör åt dig ifall det finns intresse. Här har du bilder på några av de grenrör jag gjort. http://www.ajden.se/ajdensgarage/job |
||
![]() |
SÄLJES
K: M10 TURBOgrenrör och insug
|
1324 besök totalt |

