| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 16v topp till volvo rödblock
|
1787 besök totalt |
|
S: 16v topp till volvo rödblock
har en orginal 16v topp till rödblock till salu.. fint skick på den.... säljes eller bytes mot nå kul tex turbo,ic,fälgar,m,m ring eller smsa helst. 073-5915858 mvh johan _________________ Johan Andersson.... det ska gåå fooort.. |
|
toppen ska bytas bort mot nåt innan veckans slut
tex. turbo,bränslepump,btr eller ic... grejorna ska klara upp till 400hk ring mej om ni har nåt som ni vill byta bort 073-5915858 / johan _________________ Johan Andersson.... det ska gåå fooort.. |
|
jag har blivit erbjuden att byta toppen mot en ic som klarar mitt effektmål.
(men jag tycker det är kanske lite dåligt dom kostar ju bara 1000kr ca nya) så om det är nån som har nå annat förslag så kom med det via pm eller telefon. (innan måndag) _________________ Johan Andersson.... det ska gåå fooort.. |
|
Vill varna för den här killen 900rr som heter johan andersson.
Han har blåst mig på 2300kr som jag har satt in på hans konto för en Volvo 16vtopp med en aluinsugs fläns ink. frakt. Som jag inte har fått, trots upprepade kontaktförsök! Så jag lessnade till slut.,.... Nu idag så har jag gjort en polisanmälan mot dig Johan! Som sagt VARNING! för denna kille Johan"900rr" Andersson Sjötullen 6 73198 Köping 0735915858 0221-331 08
_________________ Micke Åsell |
|
Plötsligt så hörde 900rr av sig via sms och sa att han skickar toppen på måndag!?
Ganska lustigt!!..Han skickade nämligen ett sms tiil mig den 5 mars där han sa att toppen var skickad och han skulle skicka kollinr senare på kvällen.För att sedan vägra svara på sin mobil!....Tills idag då, via sms! Förövrigt så betalade jag toppen den 27 Feb!... Så jag kommer att ta tillbaka min polisanmälan mot honom när jag har toppen i mina händer. Fortsättning följer!......... _________________ Micke Åsell |
![]() |
SÄLJES
S: 16v topp till volvo rödblock
|
1787 besök totalt |
