Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 16v topp till volvo rödblock
1787 besök totalt
900rr
köping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 348


Trådstartare
S: 16v topp till volvo rödblock

har en orginal 16v topp till rödblock till salu..

fint skick på den....


säljes eller bytes mot nå kul tex turbo,ic,fälgar,m,m


ring eller smsa helst.
073-5915858 mvh johan

_________________
Johan Andersson....


det ska gåå fooort..
Citera
900rr
köping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 348


Trådstartare
toppen ska bytas bort mot nåt innan veckans slut

tex. turbo,bränslepump,btr eller ic...
grejorna ska klara upp till 400hk


ring mej om ni har nåt som ni vill byta bort
073-5915858

/ johan

_________________
Johan Andersson....


det ska gåå fooort..
Citera
900rr
köping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 348


Trådstartare
jag har blivit erbjuden att byta toppen mot en ic som klarar mitt effektmål.
(men jag tycker det är kanske lite dåligt dom kostar ju bara 1000kr ca nya)

så om det är nån som har nå annat förslag så kom med det via pm eller telefon.
(innan måndag)

_________________
Johan Andersson....


det ska gåå fooort..
Citera
Åsell
Timrå
Här sen Mar 2008
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Vill varna för den här killen 900rr som heter johan andersson.
Han har blåst mig på 2300kr som jag har satt in på hans konto för en Volvo 16vtopp med en aluinsugs fläns ink. frakt.
Som jag inte har fått, trots upprepade kontaktförsök!
Så jag lessnade till slut.,....
Nu idag så har jag gjort en polisanmälan mot dig Johan!

Som sagt VARNING! för denna kille

Johan"900rr" Andersson
Sjötullen 6
73198 Köping

0735915858
0221-331 08


_________________
Micke Åsell
Citera
Åsell
Timrå
Här sen Mar 2008
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Plötsligt så hörde 900rr av sig via sms och sa att han skickar toppen på måndag!?
Ganska lustigt!!..Han skickade nämligen ett sms tiil mig den 5 mars där han sa att toppen var skickad och han skulle skicka kollinr senare på kvällen.För att sedan vägra svara på sin mobil!....Tills idag då, via sms!
Förövrigt så betalade jag toppen den 27 Feb!...

Så jag kommer att ta tillbaka min polisanmälan mot honom när jag har toppen i mina händer.

Fortsättning följer!.........

_________________
Micke Åsell
Citera
magoo
Borås
Här sen Maj 2004
Inlägg: 96



Hur gick det med detta ärendet?

Är nyfiken då jag har pröjsat för grejjor som inte har kommit trots att han säger att han har skickat för två veckor sedan...

_________________
Markus Hasselgren
Citera
SÄLJES
S: 16v topp till volvo rödblock
1787 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande