Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: / TIPS: Kul pressent till motorintresserad? (MAX 600:-)
690 besök totalt
Jon80
Degerfors
Här sen Jul 2005
Inlägg: 458


Trådstartare
K: / TIPS: Kul pressent till motorintresserad? (MAX 600:-)

Är (som vanligt) ute i senaste laget, men nästa fredag ska vi fira min svoger som fyller 25.
Han är motorfrälst, och det skulle vara kul att ge honom något kul för max 600:-
Vet att det tidigare funnits F1 - kolvar till salu. Typ något liknande skulle vara fränt att ge bort.

Har ni några idér eller kanske någon pryl att sälja, som kan bli en bra "Bilintresserad"-pressent.

Mvh Jon

_________________
Jon Eriksson

www.waspracing.se | www.jerd.se
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526



Re: K: / TIPS: Kul pressent till motorintresserad? (MAX 600:

Jon80 skrev:
Är (som vanligt) ute i senaste laget, men nästa fredag ska vi fira min svoger som fyller 25.
Han är motorfrälst, och det skulle vara kul att ge honom något kul för max 600:-
Vet att det tidigare funnits F1 - kolvar till salu. Typ något liknande skulle vara fränt att ge bort.

Har ni några idér eller kanske någon pryl att sälja, som kan bli en bra "Bilintresserad"-pressent.

Mvh Jon


Vi kommer att börja med medåknings-kuponger i SLC.....

Dvs man betalar 3-500 för en kupong som innebär att man får åka med 3varv i en av våra riktiga Endurance-tävlingsbilar under träningen.

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Jon80
Degerfors
Här sen Jul 2005
Inlägg: 458


Trådstartare
Re: K: / TIPS: Kul pressent till motorintresserad? (MAX 600:

Fredrik - SLC skrev:
Jon80 skrev:
Är (som vanligt) ute i senaste laget, men nästa fredag ska vi fira min svoger som fyller 25.
Han är motorfrälst, och det skulle vara kul att ge honom något kul för max 600:-
Vet att det tidigare funnits F1 - kolvar till salu. Typ något liknande skulle vara fränt att ge bort.

Har ni några idér eller kanske någon pryl att sälja, som kan bli en bra "Bilintresserad"-pressent.

Mvh Jon


Vi kommer att börja med medåknings-kuponger i SLC.....

Dvs man betalar 3-500 för en kupong som innebär att man får åka med 3varv i en av våra riktiga Endurance-tävlingsbilar under träningen.


Skulle kunnat vara en bra pressent, fast svogern tävlar i långlopp redan.

_________________
Jon Eriksson

www.waspracing.se | www.jerd.se
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Har du någon bra fartylld bild på honom?
Ta den till närmaste reklambyrå och be dem göra en jätteaffisch eller tapet..
Hur coolt som helst!

/Hp

_________________
Håkan Persson
Citera
SÄLJES
K: / TIPS: Kul pressent till motorintresserad? (MAX 600:-)
690 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande