| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Stol för 110kg 2meter karl
|
1239 besök totalt |
|
Prövade att söka men gav 0 resultat... kanske ligger nere för tillfället, iaf så söker jag fiagodkänd stol som inte är alltför dyr och som passar mig... väger 110kg på 2meter... ska va rätt bred över axlarna för jag har ingen mage! nåt tips? har hört att sparco evo xl kan passa... men det är rätt dyr, finns det billigare alternativ? kanske ligger i den prisklassen alla lite större stolar? tacksam för svar iaf
_________________ Daniel Sundström |
||||||
|
Är något mindre än du , men för mig var evo xl rejält för stor. Särskilt om du inte är så
bred nertill. Sparco verkar inte ha så höga i ryggen heller. Jag testade någon utav sandtlers stolar som passade fint , kommer tyvärr inte ihåg namnet på den. MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||
|
Tycker varken att Evo XL eller OMP Big är sådär jättestora. Jag hade forfarande problem med axelvidden...
Du måste provsitta stolen... Efter att ha droppat en del i vikt provade jag Apex och den kändes bekväm. Inte lika bred på pappret men ryggen har en flackare skålning vilet funkade för mig. Prova prova prova... om du vill göra något lite extremare så kan du kontakta Kirkey Racing, de bygger stolar efter dina mått och önskemål. Allt från Drag racing till bankörning. Prismässigt verkar de vara helt ok. _________________ Markus Gillerstedt Ford Mustang 1975 |
||||||
|
Re:
En däckhandlare i Karlstad, ligger vid Wåxnäsavfarten. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
|
Re:
ok, har sett deras enorma skjul och alltid undrat
_________________ Daniel Sundström |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1239 besök totalt |