Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Cobra-stolar! SÅLDA!
1804 besök totalt
Örnie
Habo
Här sen Dec 2005
Inlägg: 163


Trådstartare
S: Cobra-stolar! SÅLDA!

Tjena!

Jag har:
2st stolar, Cobra Clubman.
Röd/svarta.
Sitter ställbara skenor på.
Finns lite skönhetsfel men kostar inte så mycke heller.
1700kr för båda.

Bilder finns i denna länk: http://200sx.kicks-ass.net/album/album.php?username=snurrespratt&c . . . .

Stolarna finns i Bankeryd, 1mil norr om Jönköping!
eageling@hotmail.com
0737344568

_________________
Johan Örneling
Citera
Örnie
Habo
Här sen Dec 2005
Inlägg: 163


Trådstartare
UPP!

_________________
Johan Örneling
Citera
kvillert
Vallda
Här sen Jan 2008
Inlägg: 119



Jag antar att fästena är för montering i en 200sx?
Hur breda är de på sittdynan så att säga???

_________________
Niklas Kvillert
Citera
Örnie
Habo
Här sen Dec 2005
Inlägg: 163


Trådstartare
Upp!!!!!!

_________________
Johan Örneling
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1019



Kan du sälja bara en stol?

_________________
olof Johansson
Citera
Rolfson
Nyköping
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1334



Re:

olof Johansson skrev:
Kan du sälja bara en stol?




Köp båda olof, så tar jag den andra, om du kan fixa hämtning.

Kan vara bra att ha vid Ring Taxi.

_________________
Rolf Stålheim

Facebook/Stålheim Motorsport
BMW 700 Sport Coupé - 60
M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1019



Örnie: Försöker nå dig på telefon. Olle

_________________
olof Johansson
Citera
Örnie
Habo
Här sen Dec 2005
Inlägg: 163


Trådstartare
Re:

olof Johansson skrev:
Örnie: Försöker nå dig på telefon. Olle



olle: du har PM

_________________
Johan Örneling
Citera
SÄLJES
S: Cobra-stolar! SÅLDA!
1804 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande