| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Mazda Miata Racepreppad
|
3278 besök totalt |
|
Jag lägger ner bilåkandet och satsar på roadracing istället, säljer därför iväg en del av mina bilar... Racepreppad Mazda Miata, portad & planad topp,portat insug, nya lager i hela motorn, förstärkt topp förberedd för kompressor, HKS race kammar, extremt lättat och finbalanserat svänghjul & lättad knife edge vevaxel, Jackson racing cold air induction, RX7 luftmängdmätare, portat spjällhus, Jackson Racing extraktor grenrör + fullflödes avgassystem,nytt shortshift kit, Nya Ställbara Konidämpare, Eibach PRo fjädrar, Rod Millen ställbara krängare, Jackson racing uniballs, Helbur från Mazdaspeed, Sparco race stolar, Momo mocka ratt, nya förstärkningsstag till hjulupphängningen fram & bak, ny ställbar vinge bak, splitter fram, ställbara sidsplitters fram, Wizdom MPS fram & bakdel, bilen är nylackad, bra slicks på lätta fälgar, 1st extra motorblock, färstärkta och polerade vevstakar + Mahle specialkolvar. J&S knacksensor, helt ny i förpackning. Motor ej ihopmonterad efter balasering! Pris:65000kr Pris som rullande chassie 52000kr http://www.sporthoj.com/galleri/visabild.php?id=61617&header=1 _________________ Carl Johansson |
||
|
Länken funkar inte?
Sen är det väl den med jättestora ombyggnader i plast runt om? EDIT: Nu funkar länken |
||
|
Hej "Allan"!
Har googlat lite men blir inte klok på vilken bur det är... Kan man få se en bild på buren? Går den "utanför" övre bältesinfästningen?
/Fredrik |
||
|
Re:
Buren är enligt säljaren från Mazdaspeed, jag ska ta lite bilder på den och lägga upp _________________ Carl Johansson |
||
![]() |
SÄLJES
|
3278 besök totalt |