Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1007 besök totalt |
Vill du åka med i en BMW M3 CSL runt ringen?
Då har du chansen den 15/9 kl 12: Sport Auto kör nåt de kallar Sport auto Expert Car runt ringen. Det innebär att man för 190! euro får åka två varv runt nordslingan i deras M3CSL i race tempo, samt käka en måltid där man kan diskutera bilkörning i allmänhet och nordslingan i synnerhet. I september kör de den 15:e kl12.00,samling vid Die Grüne Hölle. Event- Hot Line: 0711-182-2122. I senaste testet av CSLn körde de runt på 7:50, så de bjuder(?) nog på en skaplig resa. ![]() Vill man inte punga ut med såpass mycket pengar, så kan man ju åtminstone bänka sig någonstans runt banan och titta på härlighetens framfart! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Ja, banan är ju öppen från kl 13-19.30. ![]() Jag tänkte hinna med att gå lite på Frankfurtsalongen på tisdag och flyger hem tisdag kväll. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Häftigt. ![]() Du har sett att jag inte kan komma ner den helgen. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Jag jag såg det tyvärr! ![]() Hade varit kul att träffas IRL någon gång! ![]() Men det får bli en annan gång! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1007 besök totalt |