Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: 2st M5 fälgar. Gärna äldre utan kåpor.
1153 besök totalt
Cammo
Västervik
Här sen Mar 2006
Inlägg: 4960


Trådstartare
K: 2st M5 fälgar. Gärna äldre utan kåpor.

Jag har 2st gamla utan kåpor, vill gärna ha 4.

Men allt av intresse.

henrik.ryberg@bredband.net eller PM.

_________________
Henrik Ryberg

BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu
www.maxxecu.se
021 Motor @Oggeracing
Citera
Cammo
Västervik
Här sen Mar 2006
Inlägg: 4960


Trådstartare
Fortfarande sugen... ingen som har?

_________________
Henrik Ryberg

BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu
www.maxxecu.se
021 Motor @Oggeracing
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3192



om du inte får tag i några så är jag intresserad att köpa dina om dom är 8"

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001



hejsan....

jag har.... men det finns lite olika varianter av dessa fälgar... kan knäppa lite bilder idag

_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3192



Det finns bara 8 och 9" bredd det är dom enda fälg varianterna som finns, sedan finns det lite olika navkåpor men fälgen är samma under förutom bredden.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001



Re:

Niklas Sandström skrev:
Det finns bara 8 och 9" bredd det är dom enda fälg varianterna som finns, sedan finns det lite olika navkåpor men fälgen är samma under förutom bredden.


Tyvärr är det inte så
På mina 4 fälgar har jag 3 olika utförande..... vet inte vilka fälgar som kommer ifrån vilken modell men skillnad är där....
Glömde kameran när jag åkte till garaget så det fick bli några taskiga mobilbilder.(bilderna visar 2 av modellerna, den tredje tog jag inget foto på men den är lik den övre av dessa bilderna fast det skiljer lite på vinkeln på ekrarna )

Denna väger 1kg mindre än de två på bilderna underst


notera centrumet



_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3192



Re:

Fredrik Larsson skrev:
Niklas Sandström skrev:
Det finns bara 8 och 9" bredd det är dom enda fälg varianterna som finns, sedan finns det lite olika navkåpor men fälgen är samma under förutom bredden.


Tyvärr är det inte så
På mina 4 fälgar har jag 3 olika utförande..... vet inte vilka fälgar som kommer ifrån vilken modell men skillnad är där....
Glömde kameran när jag åkte till garaget så det fick bli några taskiga mobilbilder.(bilderna visar 2 av modellerna, den tredje tog jag inget foto på men den är lik den övre av dessa bilderna fast det skiljer lite på vinkeln på ekrarna )

Denna väger 1kg mindre än de två på bilderna underst
https://rejsa.nu/im/_annat/4683-new_2008-05-25-dsc01762.jpg

notera centrumet
https://rejsa.nu/im/_annat/4683-new_2008-05-25-dsc01761.jpg

https://rejsa.nu/im/_annat/4683-new_2008-05-25-dsc01763.jpg


Det var konstigt, nu ser jag inte någon större skillnad på centrumet bara att ekrarna verkar se lite annorlunda ut.

Jag har 10st fälgar varav 8st är 8" och alla dom ser exakt likadana ut

Vad har du för pris på dom utan däck om Henrik inte vill ha dom? och är det 8" eller?

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
Cammo
Västervik
Här sen Mar 2006
Inlägg: 4960


Trådstartare
Det finns ju faktiskt 10" breda väl?, från Nürburgring paketet. Jag hade sådana för några år sedan. Men nu är det 8" jag vill ha. Ska ha mina Rdäck på dem.

PM skickat.

_________________
Henrik Ryberg

BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu
www.maxxecu.se
021 Motor @Oggeracing
Citera
Pimplaren
Järfälla, Sthlm
Här sen Jan 2005
Inlägg: 504



850CSI kunde man nog få med 10"

_________________
Mvh Oliver Kraigher Bjuhr

BMW m5 e39 -00
Citera
SÄLJES
K: 2st M5 fälgar. Gärna äldre utan kåpor.
1153 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande