| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: 2st M5 fälgar. Gärna äldre utan kåpor.
|
1153 besök totalt |
|
K: 2st M5 fälgar. Gärna äldre utan kåpor.
Jag har 2st gamla utan kåpor, vill gärna ha 4. Men allt av intresse. henrik.ryberg@bredband.net eller PM. _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||
|
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||
|
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
|
Det finns bara 8 och 9" bredd det är dom enda fälg varianterna som finns, sedan finns det lite olika navkåpor men fälgen är samma under förutom bredden.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
|
Re:
Tyvärr är det inte så
På mina 4 fälgar har jag 3 olika utförande..... vet inte vilka fälgar som kommer ifrån vilken modell men skillnad är där.... Glömde kameran när jag åkte till garaget så det fick bli några taskiga mobilbilder.(bilderna visar 2 av modellerna, den tredje tog jag inget foto på men den är lik den övre av dessa bilderna fast det skiljer lite på vinkeln på ekrarna ) Denna väger 1kg mindre än de två på bilderna underst
notera centrumet
_________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||||
|
Re:
Det var konstigt, nu ser jag inte någon större skillnad på centrumet bara att ekrarna verkar se lite annorlunda ut. Jag har 10st fälgar varav 8st är 8" och alla dom ser exakt likadana ut
Vad har du för pris på dom utan däck om Henrik inte vill ha dom? och är det 8" eller? _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
|
Det finns ju faktiskt 10" breda väl?, från Nürburgring paketet. Jag hade sådana för några år sedan. Men nu är det 8" jag vill ha. Ska ha mina Rdäck på dem.
PM skickat. _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||
![]() |
SÄLJES
K: 2st M5 fälgar. Gärna äldre utan kåpor.
|
1153 besök totalt |
