| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: 1 st 225/40-18 beg däck pga punktering.
|
610 besök totalt |
|
K: 1 st 225/40-18 beg däck pga punktering.
Jag behöver 1 st 225/40-18 däck med ca 4-5 mm kvar. Detta pga av att frugan kört punktering och inte stannat pga detta. Så däcket är skrot. Helst med pilformat mönster. Pris: några hundralappar! Jag finns i Åstorp - 0739-935714
|
|
_________________ /Jimmy Andersson _____________________________________________ Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai! |
|
Du har antagligen redan fixat däck, men kom på att jag hade ett över på vinden sen jag själv kört punka. Nokia NRZi heter det och är rotations riktat, kilformat men inte centrerat till mitten, du kanske hittar någon bild. Det är slitage mätare mitt på slitytan och där står det 5mm(kvar alltså). tillverkat v52/02 tror jag de var, så det kändes lite hårt, men och andra sidan så vill jag inte ha något för det. Kan isf ta med det till Perstorp.
MVH Narin _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
![]() |
SÄLJES
K: 1 st 225/40-18 beg däck pga punktering.
|
610 besök totalt |
