Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: 1 st 225/40-18 beg däck pga punktering.
610 besök totalt
Tobbe_A
Åstorp
Här sen Jun 2004
Inlägg: 177


Trådstartare
K: 1 st 225/40-18 beg däck pga punktering.

Jag behöver 1 st 225/40-18 däck med ca 4-5 mm kvar. Detta pga av att frugan kört punktering och
inte stannat pga detta. Så däcket är skrot. Helst med pilformat mönster.

Pris: några hundralappar!

Jag finns i Åstorp - 0739-935714

_________________
Thobias "Tobbe" Ahlbin
www.ahlbinsbil.se / www.dnstrading.se
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752



https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=45232

Tyvär lite bredare men ge ett bud om det är intresant.

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
Laban
Ljusdal
Här sen Feb 2005
Inlägg: 26



PM

_________________
Staffan Swahn
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Du har antagligen redan fixat däck, men kom på att jag hade ett över på vinden sen jag själv kört punka. Nokia NRZi heter det och är rotations riktat, kilformat men inte centrerat till mitten, du kanske hittar någon bild. Det är slitage mätare mitt på slitytan och där står det 5mm(kvar alltså). tillverkat v52/02 tror jag de var, så det kändes lite hårt, men och andra sidan så vill jag inte ha något för det. Kan isf ta med det till Perstorp.
MVH Narin

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
SÄLJES
K: 1 st 225/40-18 beg däck pga punktering.
610 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande