| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Sparco 3-lagersoverall
|
1735 besök totalt |
|
S: Sparco 3-lagersoverall
Säljes Sparco 3-lagersoverall i mycket bra skick. Storlek: 58 Mörk blå. FIA godkännd. Ny pris: ca. 6000kr Pris: 2500kr |
||
|
Re: S: Sparco 3-lagersoverall
hej! Är intressrad av overallen. hur gammal är den? vilken modell? kan den passa mej tror du? 189cm 103kg _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage
|
||
|
Sparco overall
Den är ca. 4 år gammal och i jäkligt bra skick! Använd max 10 gånger. Skall jag vara ärlig så kan det bli lite tajt men det kan mycket väl gå. Du skall nog prova den! Jag var 178/95 när jag köpte den men den var inte tajt då. |
||
![]() |
SÄLJES
S: Sparco 3-lagersoverall
|
1735 besök totalt |

