Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: 4x108fälgar (et runt 35)
997 besök totalt
Persson
En låda
Här sen Nov 2006
Inlägg: 41


Trådstartare
K: 4x108fälgar (et runt 35)

billiga fälgar köpes till bruksbilen. gärna 17" med däck i vilket skick som helst då jag har nya ligger.


mvh.

_________________
Niklas Persson
Citera
Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1963



Hallå Niklas!

om det går med ET25 har jag dessa till salu - nya till kanonpris!

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43081&highlight=

Finns också navringar 65.1->63.4 för Ford.

//Martin

_________________
///Martin Gistell

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
C

Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743



Dessa ska jag snart sätta ut på annons. Är i relativt bra skick, är runda, raka och fina men lacken är ej i nyskick. Sitter Pilot sport 205 breda, ca 4mm på nu. Fälgarna är 17x7" med ET35 108/4. Vill ha 4500kr + ev frakt. Finns i norra Sthlm.





Fler detaljerade bilder kommer i helgen.

Ska eventuellt upp till Gävle snart men det är inte 100 ännu.

mvh C
0739866624 mellan 11-21

_________________
Christian Lange
458
Citera
Persson
En låda
Här sen Nov 2006
Inlägg: 41


Trådstartare
Martin G: tror inter domdär passar riktigt på audin faktiskt :/ synd det... vart köpte du dom? hittar knappt någon som säljer märket.


C: njae lite för dyrt... bilen går ju nästan på så mycket men snygga är dom!

_________________
Niklas Persson
Citera
SÄLJES
K: 4x108fälgar (et runt 35)
997 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande