Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: BMW E30 318is/325 sommarbil
528 besök totalt
addam
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 103


Trådstartare
K: BMW E30 318is/325 sommarbil

Hej hopp,
Letar just nu sommarbil och eventuellt framtid bus/banbil . Sugen på att pröva att köra BMW just nu och tänkte därför att jag kunde leta här.
Mina krav är inte så höga. Vore toppen om den gick att köra under sommaren iaf och detta utan större modifieringar. Någon eller några mindre tvåor är väl inget problem.
Rost finns ju på alla dessa bilarna så det kan jag nog lösa på ett eller annat sätt men det vore ju tacksamt om det inte var alltför mkt för då får jag ligga under den hela sommaren och inte sitta i som jag vill.
Tvådörrars är ju härligt sportigt så gärna det .
maila mig gärna om ni har en bil som ni kan tänka er sälja. staleby@student.chalmers.se
OBS- inga supertoppenskickbilar för då har jag inte råd . OBS

_________________
adam ståleby
Citera
addam
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 103


Trådstartare
upp thumbs up

_________________
adam ståleby
Citera
SÄLJES
K: BMW E30 318is/325 sommarbil
528 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande