Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1325 besök totalt |
Video: 'flying lap'
http://www.youtube.com/watch?v=EACaI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Stackars GTR ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dagens snabbaste bil: Mitsubishi Evo! ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Härliga bilder.
Dock tror jag att det är från Pukekohe Raceway utanför Auckland, New Zeeland och inte Australien. Närheten till Japan och vänstertraffik gör att många Japan superbilar hamnar i Australien och New Zeeland. ![]() _________________ Ulf Danielsson |
||||
Har dem inte vänstertrafik i australien med ?? _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||
Jo. I princip så tillhör ju Australien Storbritannien och då är det ju "wrong side of the road" som gäller. _________________ Pontus Nordgren - Framhjulsdrivet är vägen framåt 1:48.53 @ GR 1:47.69 @ Mantorp 1:14.22 @ Kinnekulle |
||||
Super Lap med hårdtrimmade bilar är en tävlingsform som tilltalar mig. Grymt kul att se Tsukuba Super Lap, bland det häftigaste enligt mig
![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Right side of the road ![]() Masssa fina bilar.. ![]() ![]() |
||||
![]() Inte snabbt men skitball körning!!! ![]() man skulle villa ha den där videon i bättre kvalité till TV'n hemma!!! ![]() _________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1325 besök totalt |