Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1178 besök totalt |
"Sweden is heavily underdeveloped ....."
dette er en quote fra Göran Malmbergs hjemmeside. ![]() ![]() ![]() Jeg holder med Göran i at "The intellectual debate makes clear that a car is a metal box that only creates pollution, noise and is a masculine status symbol.", og dette stemmer godt med holdningene på denne siden av kjolen også. MEN - dersom Sverige er "heavily underdeveloped"..... så er Norge i middelalderen dersom vi skal diskutere racing. Nå har jeg vært i Sverige masse, over mange år - men det er en ting som kunne gjort svenske av meg - og det er nettopp den hoye aktiviteten og interessen for bil, bilsport og racing. Her i Norge er det stort sett bilcross og rally som gjelder. I Sverige er det hvor mange långlopps-serier.. 5-6? I Norge er det kun ekonomilopp a'la dressmann cup tror jeg.... Men, for å avsluttet mitt lilla frust... så er det godt vi norrbaggarna får lov til å konkurrere i Sverige ![]() mvh, orjan rejsing-baby _________________ Orjan Sandland |
||||
_________________ ![]() |
||||
Jag satt och kikade lite, visst måste väl det här vara fel? "Klass 1 - Fyndbörsen Cup För Gr.N-bilar eller liknande. Max 7,3 hk/kg och Yokohama 032R som enhetsdäck. " Då tänker jag inte på däcksvalet. _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
Hmm, då skulle man alltså kunna ha ca 9000hk i en M3 E30 ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1178 besök totalt |