Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Calibra 16v 4x4 -91 [Såld]
977 besök totalt
Gabriel
Forshaga
Här sen Feb 2005
Inlägg: 263


Trådstartare
S: Calibra 16v 4x4 -91 [Såld]



Säljer nu min Calibra, 4x4 funkar felfritt samt inte mycket rost på bilen!

Defekt topp därav priset.
2.5" catback annars orginal.

Pris: 6000 kronor

Vid intresse skicka PM eller ring:
0731 - ******
SÅLD

/Gabbe

_________________
Gabriel Roos
ButterflyRacing

Div. BMW: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=688834
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Hmm.. vad är det för motor(modell) i en sådan?

_________________
Håkan Persson
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



GSi motorn på 150hk troligen då bilen ser ut att ha 4-bultade hjul.

Fanns okså med V6 & Turbo men de har 5-bultat

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
Pimplaren
Järfälla, Sthlm
Här sen Jan 2005
Inlägg: 504



c20xe heter sugmotorn, c20let turbon.

_________________
Mvh Oliver Kraigher Bjuhr

BMW m5 e39 -00
Citera
Gabriel
Forshaga
Här sen Feb 2005
Inlägg: 263


Trådstartare
c20xe är motorn ja ... där av skrev jag 16v i rubkriken, men det var kanske lite för lite info;)

2.0 liters 16v motor utan överladd är det som gäller iaf

_________________
Gabriel Roos
ButterflyRacing

Div. BMW: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=688834
Citera
SÄLJES
S: Calibra 16v 4x4 -91 [Såld]
977 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande