| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Calibra 16v 4x4 -91 [Såld]
|
977 besök totalt |
|
S: Calibra 16v 4x4 -91 [Såld]
Säljer nu min Calibra, 4x4 funkar felfritt samt inte mycket rost på bilen! Defekt topp därav priset. 2.5" catback annars orginal. Pris: 6000 kronor Vid intresse skicka PM eller ring: 0731 - ****** SÅLD /Gabbe _________________ Gabriel Roos ButterflyRacing Div. BMW: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=688834 |
|
c20xe är motorn ja ... där av skrev jag 16v i rubkriken, men det var kanske lite för lite info;)
2.0 liters 16v motor utan överladd är det som gäller iaf
_________________ Gabriel Roos ButterflyRacing Div. BMW: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=688834 |
![]() |
SÄLJES
S: Calibra 16v 4x4 -91 [Såld]
|
977 besök totalt |

