| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Fiat Ritmo 75CL -80
|
622 besök totalt |
|
Fräsch motor och karossmässigt, enda rosten jag hittat sitter på vänsterbakskärm och är begränsad till valsen i hjulhuset. Alltså inget som gått upp på karossen. Ägaren innan mig har haft bilen i 24år och bara kört somrar sen -89. Motorn är en 1.5a på 75hk som har gått drygt 18500mil. S&V-däck 5vxl Nybytt olja, luftfilter. Kollade stiften nyss och bytte inte för dom såg bra ut, följer dock med 4 nya + ett nytt oljefilter. Besad till juni och skattad till augusti om jag ej minns fel. Bilder finns men eftersom jag inte vet hur man lägger upp dom i annonsen så får man maila om man är intresserad. Anledningen till att den ska bort är att jag tänkte ha den som sommarbil och åka billigt tills hösten kom, men backväxeln har av okänd anledning upphört att fungera och jag har inte tid att skruva pga annat projekt. Säljes eller bytes därför mot fungerande "a till b-bil" Pris: 5000kr eller högstbjudande. Bilen står i Gällö, Jämtlands län Ring eller maila. 070-327 42 53 /Svenne _________________ Sven-Åke Olsson |
![]() |
SÄLJES
|
622 besök totalt |