Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Muskelbil 70tal t.ex firebird eller camaro
895 besök totalt
Halvordsson
Long valley
Här sen Nov 2005
Inlägg: 719


Trådstartare
K: Muskelbil 70tal t.ex firebird eller camaro

Lite fel forum men kanske ngn som har en till salu?

Söker efter en camaro 1970-72 , firebird 1970-73 eller Trans am 1970-78

Max 90.000:-

Gärna bigblock och automat

_________________
Alexander Halvordsson
Chevrolet BelAir 57 --> http://www.garaget.org/?car=366622
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454



Re: K: Muskelbil 70tal t.ex firebird eller camaro

bulldog skrev:
firebird 1970-73 eller Trans am 1970-78


En liten grej bara - Trans Amen är i grund en Firebird med ett extra utrustningspaket, dvs en Trans Am -76 ser i princip likadant (saknas skärmspoilers) som en Firebird -76...

Kommer inte ihåg om det finns något, men leta i säljesavdelningen på www.tacs.nu/forum thumbs up
Citera
Halvordsson
Long valley
Här sen Nov 2005
Inlägg: 719


Trådstartare
Re: K: Muskelbil 70tal t.ex firebird eller camaro

Anders Jeppsson skrev:
bulldog skrev:
firebird 1970-73 eller Trans am 1970-78


En liten grej bara - Trans Amen är i grund en Firebird med ett extra utrustningspaket, dvs en Trans Am -76 ser i princip likadant (saknas skärmspoilers) som en Firebird -76...

Kommer inte ihåg om det finns något, men leta i säljesavdelningen på www.tacs.nu/forum thumbs up


Jepp, det vet jag... Bara det att en firebird efter 73 utan trans am-paketet ser ut som skit

_________________
Alexander Halvordsson
Chevrolet BelAir 57 --> http://www.garaget.org/?car=366622
Citera
SÄLJES
K: Muskelbil 70tal t.ex firebird eller camaro
895 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande