| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Bränslecell
|
451 besök totalt |
|
K: Bränslecell
Eftersom det inte går att uppbringa en tank till min Rexx söker jag nu en bränslecell istället. Jag känner inte till hur de funkar riktigt - men detta verkar vara det enda alternativet som blir bra och hållbart i längden. Så är det någon som har en beggad till salu är jag intresserad! Mvh Roger |
![]() |
SÄLJES
K: Bränslecell
|
451 besök totalt |

