Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: väghållning e28?
726 besök totalt
Persson
En låda
Här sen Nov 2006
Inlägg: 41


Trådstartare
K: väghållning e28?

Hej! jag är intresserad av väghållning till min m535 aka "Bismarck".

Skriv vad du har! Kan ej köpa något förrän tidigast om en vecka f.r.o.m idag!

mvh Niklas

_________________
Niklas Persson
Citera
Persson
En låda
Här sen Nov 2006
Inlägg: 41


Trådstartare
bilstein sprint fram och sachs racing bak = köpt. m5krängare eller dylikt sökes...

_________________
Niklas Persson
Citera
mappi
Hedemora
Här sen Dec 2005
Inlägg: 95



Hej!

Har du hittat en bil?

M5 krängarna var inte så dyra nya att köpa.

_________________
///Jani Hongisto
Citera
Persson
En låda
Här sen Nov 2006
Inlägg: 41


Trådstartare
Re:

mappi skrev:
Hej!

Har du hittat en bil?

M5 krängarna var inte så dyra nya att köpa.


ja äntligen! nu behöver jag inte tjata om att köpa din något mera även om jag vill ha den än...

nej jag vet. ca 1000-1100 styck med byglar till vad jag har förstått. men vet att det finns några omonterade ute i "trafik" och köper hellre billigare då jag är student.

ps. tyska grenrör kan även köpas om någon har liggandes.

mvh

_________________
Niklas Persson
Citera
Persson
En låda
Här sen Nov 2006
Inlägg: 41


Trådstartare
kan faktiskt köpa bakdämpare om någonm har fräscha! gärna bilstein sprint eller liknande.

_________________
Niklas Persson
Citera
Andersson
Emmaboda
Här sen Mar 2004
Inlägg: 537



Släng inte några pengar på skl. tyska grenrör helt meningslöst.

Har ev. ett grenrör från en S38B36 som jag kan tänka mig att sälja, du behöver en avgasfläns till m30 då det inte är samma bultdelning (ca: 400-500kr), lite pyssel men kan du svetsa eller känner någon så löser ni det.

_________________
Henrik Andersson
Citera
SÄLJES
K: väghållning e28?
726 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande