| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: väghållning e28?
|
726 besök totalt |
|
Re:
ja äntligen! nu behöver jag inte tjata om att köpa din något mera även om jag vill ha den än...
nej jag vet. ca 1000-1100 styck med byglar till vad jag har förstått. men vet att det finns några omonterade ute i "trafik" och köper hellre billigare då jag är student. ps. tyska grenrör kan även köpas om någon har liggandes. mvh _________________ Niklas Persson |
||
|
Släng inte några pengar på skl. tyska grenrör helt meningslöst.
Har ev. ett grenrör från en S38B36 som jag kan tänka mig att sälja, du behöver en avgasfläns till m30 då det inte är samma bultdelning (ca: 400-500kr), lite pyssel men kan du svetsa eller känner någon så löser ni det. _________________ Henrik Andersson |
||
![]() |
SÄLJES
K: väghållning e28?
|
726 besök totalt |

